• pytania i zamówienia telefoniczne: +48 570 870 909             mail: sklep@akwena.pl

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
Blog kategorie
Jak zwrócić/reklamować?

Procedura reklamacji i zwrotów w sklepie

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, proszę postępować zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Formularz zwrotu/reklamacji należy wypełnić i dołączyć go do przesyłki z reklamowanym produktem/produktami. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko Kupującego, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i opis przyczyny reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady, nr zakupu (faktura VAT).

Uszkodzenia powstałe podczas dostawy towaru należy niezwłocznie zgłosić osobie dostarczającej przesyłkę oraz skontaktować się ze Sprzedającym. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji dotyczącej uszkodzonej przesyłki powstałych podczas transportu jest sporządzenie w obecności pracownika firmy dostarczającej przesyłkę „protokołu szkody”.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu na adres magazynu uzgodniony ze Sprzedającym. Kupujący zobowiązany jest odpowiednio zabezpieczyć przesyłany towar, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu. Koszty przesyłki towaru ponosi Kupujący.

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, Kupujący ma 14 dni na zwrot towaru. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny mają klienci będący konsumentami, czyli osobami fizycznymi zawierającymi umowy w celach niezwiązanych bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową.

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, proszę wypełnić potrzebne oświadczenie.

2. Odesłanie produktu

Oświadczenie należy wysłać na adres magazynu ustalony ze Sprzedającym, wraz ze zwracanym produktem/produktami. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami należy dołączyć także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę VAT. Koszty przesyłki towaru ponosi Kupujący.

3. Odpowiedź Sprzedającego

Sprzedający po otrzymaniu i zweryfikowaniu z wynikiem pozytywnym zwracanych produktów prześle do Kupującego dokument korygujący na zwrócone produkty, celem potwierdzenia.

Po otrzymaniu potwierdzenia (kopii dokumentu), Sprzedający dokona zwrotu ceny produktów na podany przez Kupującego rachunek bankowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru i odpowiedniej dokumentacji.

 

Kwota za zwracane produkty (wg faktury VAT) pomniejszona jest o koszty dostawy, które nie podlegają zwrotowi.

 

W przypadku jakichkolwiek niejasności należy skontaktować się ze Sprzedającym.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl