• pytania i zamówienia telefoniczne: +48 570 870 909             mail: sklep@akwena.pl

Produkt dnia
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
Blog kategorie
DOSTAWA

Jaki jest czas i koszty dostawy w sklepie?

Czas dostawy

Przy każdym produkcie lub jego wariancie jest podany czas potrzebny na przygotowanie przesyłki (od 3 do 21 dni).

W przypadku produktów dostępnych w sprzedaży ciągłej czas ich pakowania i przekazania kurierowi lub spedytorowi (w przypadku produktów wielkogabarytowych) trwa do 3 dni roboczych od potwierdzenia przez Kupującego zamówienia. Za datę potwierdzenie zamówienia przyjmuje się dzień zaksięgowania opłaty za zamówienie na koncie Sprzedającego.

Produkty niedostępne w magazynie "od ręki" wysyłane są ok. 14 -21 dni po potwierdzeniu zamówienia. Za datę potwierdzenie zamówienia przyjmuje się dzień zaksięgowania opłaty za zamówienie na koncie Sprzedającego.

Koszty dostawy

Ze względu na różnorodność i specyfikę asortymentu w sklepie dostępne są odpowiednie formy dostawy do Kupującego. Od rodzaju i ilości produktów w koszyku zależy wybór sposobu i określenie kosztu ich transportu.

Koszt dostawy produktów możliwych do wysłania kurierem jest obliczany automatycznie na podstawie ich wagi lub gabarytów i widoczny od razu po zaznaczeniu przez Kupującego opcji dostawy kurierem.

Dostawa produktów wielkogabarytowych jest realizowana przez firmę spedycyjną i każdorazowo, indywidualnie wyceniana. Informację o kosztach transportu otrzymuje Kupujący od Sprzedającego drogą mailową. Kompletowanie takiego zamówienia jest możliwe dopiero po ustaleniu przez Sprzedającego kwoty za transport, przedstawieniu całkowitej kwoty za zamówienie i potwierdzeniu przez Kupującego chęci zakupu przez opłacenie faktury proforma.

uwagi:

W przypadku dostaw rozwiązań wielkogabarytowych rozładunek leży po stronie zamawiającego - firmy spedycyjne nie mają obowiązku realizować rozładunku towaru.

Kupujący, odbierając przesyłkę w obecności kuriera, jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz czy jej zawartość jest zgodna z zamówieniem, przesłanym na e-maila podanego przez Kupującego, pod rygorem utraty prawa do powoływania się na te okoliczności w późniejszym czasie.

Na życzenie Kupującego istnieje możliwość podziału zamówienia na oddzielne paczki, z dostawą kurierem i spedycją, wówczas koszt będzie obliczany dla każdej przesyłki osobno.

 

Odbiór osobisty z magazynu jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu z naszym biurem terminu odbioru zamówionych produktów.

 

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących czasu, kosztów i sposobów dostawy lub wątpliwości która z opcji transportu będzie dla Państwa najkorzystniejsza, zapraszamy do kontaktu telefonicznego, drogą mailową na sklep@akwena.pl lub przez formularz kontaktowy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl